• ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر: 30263
  • readingTime: ۱ دقیقه
ترافیک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از مهر، احمد شیرانی با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت: طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۳ اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: بیشترین ترددها در آزادراه کرج - قزوین، آزادراه کرج - تهران و آزادراه تهران - کرج انجام شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است. ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه کرج-تهران حد فاصل ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار-تهران محدوده زرنان سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان گفت: محور قدیم خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =