غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه محیط زیست

همزمان با دومین روز بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن شماره ۵(ملل) پذیرایی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تلاش کرده تا همگام با توسعه صنعتی کشور و به‌منظور دست‌یابی به نظام مدیریت زیست‌محیطی، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه حفظ محیط زیست عرضه کند.
بهره‌وری سبز، تلفیق و یک‌پارچگی آرمان‌های اقتصادی، اجتماعی و نیز وسیله‌ای برای هماهنگی بیشتر مسائل محیط زیستی، افزایش تولید و پیشرفت اقتصادی به‌عنوان راهکار اصلی رشد و توسعه پایدار از مهم‌ترین اهداف شرکت فولاد مبارکه در حفظ محیط زیست و حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست است.
بهنام کاویانی، رئیس محیط زیست شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه فولاد مبارکه در این نمایشگاه گفت: با وجود این که پس از برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و آغاز به کار رسمی این نمایشگاه از ظهر روز گذشته، خوشبختانه افراد زیادی از غرفه فولاد مبارکه دیدن کردند.
وی در ادامه افزود: روز گذشته بازدیدکنندگان در مراجعه به غرفه فولاد مبارکه سوالاتی درخصوص مسائل مربوط به اقدامات فولاد مبارکه در راستای حفظ محیط زیست مطرح کردند که توسط کارشناسان این شرکت به آنان پاسخ داده شد.
شایان ذکر است که با حضور شرکت فولاد مبارکه اصفهان و بیش از ۴۰ شرکت فعال در حوزه محیط زیست کشور، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کارهای محیط زیست و مشاغل سبز از روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و برنامه‌های دفتر محیط زیست شرکت فولاد مبارکه برای حفظ و رعایت مسائل زیست‌محیطی به‌منظور هم‌گرایی بیشتر بین صنعت و محیط زیست در معرض دید علاقه‌مندان به این حوزه قرار گرفت.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه در سال تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین، شرکت‌های خلاق و نوآور دانش‌بنیان فعال در حوزه محیط زیست آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کارهای محیط زیست و مشاغل سبز و با رویکرد محیط زیست مردم‌پایه و هوشمند و فناورانه تا ۲ آذرماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =