• ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر: 30058
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای تهران

کیفیت هوای مناطق کلان‌شهر تهران امروز شنبه بیست و هشتم آبان‌ماه در ساعت منتهی به ۱۱ صبح به شرح زیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _شنبه بیست و هشتم آبان‌ماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۵۵، پاکدشت با شاخص ۱۵۳، پارک شکوفه با شاخص ۱۵۴، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۵۳، شریف (منطقه ۲) با شاخص ۱۶۰، شهرداری منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۴، قرچک با شاخص ۱۵۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۵ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۰، پردیس با شاخص ۴۳، چشمه با شاخص ۴۹، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۴۵، لواسانات با شاخص ۲۰ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۲۰، پارک رازی با شاخص ۱۲۰، پاسداران با شاخص ۱۰۱، پونک با شاخص ۱۰۱، پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۱۳۰، تربیت مدرس (منطقه ۶) با شاخص ۱۴۳، شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۲۴، شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۳۲، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۱۰۴، شهرداری (منطقه ۱۰) با شاخص ۱۰۵، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۵، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۳۴، قائم با شاخص ۱۰۸، مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴) با شاخص ۶۲، اسلامشهر با شاخص ۸۰، اقدسیه (منطقه ۱) با شاخص ۷۰، باغستان شهریار با شاخص ۶۹، دانشگاه تهران با شاخص ۸۵، بدانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۴، دماوند با شاخص ۷۶، رباط کریم با شاخص ۸۱، ژئوفیزیک با شاخص ۹۵، سلامت با شاخص ۵۸، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۸، شهریار با شاخص ۸۲، ملارد با شاخص ۸۶، میدان فتح (منطقه ۹) با شاخص ۷۶ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =