لوگو فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب دو رتبه نخست در بخش‌های مستند و نماهنگ شد.

به گارش خبرنگار ایراسین، در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که روز چهارشنبه ۱۸ آبان‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد، پس از ارزیابی بیش از ۲ هزار اثر ارسالی به جشنواره، شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب دو رتبه نخست در بخش‌های مستند و نماهنگ شد.

در این جشنواره که مدیران، متخصصان، کارشناسان و صاحب‌نظران روابط عمومی کشور در آن حضور داشتند، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، ضمن اشاره به نقش مهم و متداول پیشرفت تکنولوژی در انتشارات از تهدیدها و فرصت‌های این حوزه سخن گفت.

وی بر لزوم نوآوری و استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای شامل نوشتاری، گفتاری و دیداری تأکید کرد و برای آینده روابط عمومی‌ها در ایران، حرکت به سمت پلتفرم‌های چندرسانه‌ای را توصیه کرد.

گقتنی است این جشنواره در ۳ سطح ملی، تهران و استانی با داوری بیش از ۲ هزار اثر ارسالی در ۱۱ بخش با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

گفتنی است رونمایی از کتاب «ارتباطات کرونایی» تألیف رضا افخمی از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه این جشنواره انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =