غلامرضا سلیمی در گفتگو با برخط صدا و سیما

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت‌های پیمانکار به خاطر حضورشان در فولاد مبارکه و شرکت‌های مهم دیگر، تجاربی ارزشمند و قابل توجهی دارند و باید در عرصه تولید از این تجارب استفاده کرد.

غلامرضا سلیمی، در حاشیه اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری فولاد مبارکه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی با حضور شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری فولاد مبارکه یکی از اقداماتی بود که هم ظرفیت زیادی داشت و هم جای خالی آن حس می‌شد.

وی افزود: مدیران و کارکنان شرکت‌های پیمانکار بهره‌بردار فولاد مبارکه، تجربیاتی ارزشمند در اختیار دارند که برگزاری این جلسه باعث شد خلأ موجود در این زمینه تا حدی برطرف شود. اگر چه فرم و لباس پیمانکاران در فولاد مبارکه با کارکنان متفاوت است اما بین پیمانکاران و کارکنان برای ما هیچ تفاوتی وجود ندارد و نگاه ما به هر دو گروه یکسان است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت شرکت‌های پیمانکار نیز باید بگوییم که این عزیزان نیز به خاطر حضورشان در فولاد مبارکه و شرکت‌های مهم دیگر تجاربی ارزشمند و قابل توجهی دارند و باید در عرصه تولید از این تجارب استفاده کرد.

درصدد ایجاد رقابت میان پیمانکاران و انگیزه برای ارتقای تکنولوژی‌ها و تجهیزاتشان هستیم

وی اذعان داشت: از طرفی برگزاری چنین جلساتی به یکی شدن نگاه‌ها کمک می‌کند و از طرف دیگر رقابت‌ها افزایش یافته و محصولات فولاد توسط برخی از شرکت‌ها با تکنولوژی‌ها و تجهیزات جدیدتری تولید می‌شود؛ باید هر دو طرف، به آینده فولاد مبارکه نگاهی مشترک و دقیق‌تر داشته باشند.

سلیمی در پایان تصریح کرد: بنا داریم در بلندمدت از طریق بازنگری در گردش کار برون‌سپاری، از نظرات این عزیزان استفاده کنیم و با برگزاری جلسات مستمر به صورت فصلی، این امر را محقق کنیم تا انتظارات متقابل مطرح شده و در نهایت صحبت‌ها بین طرفین تبادل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =