احمد یوسف زاده

معاون طرح و توسعه فولاد مبارکه از اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه برای تحقق تاب‌آوری تولید خبر داد و گفت: رویکرد فولاد مبارکه در برنامه ۴ ساله‌ ترسیم‌شده، رویکردی توسعه‌ای است.

احمد یوسف‌زاده، معاون طرح و توسعه شرکت فولاد مبارکه امروز در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهارکرد: رویکرد فولاد مبارکه در برنامه ۴ ساله‌ ترسیم‌شده، رویکردی توسعه‌ای است که پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی برای تأمین انرژی، ایجاد زیرساخت‌های پایداری تولید و تاب‌آوری تولید تعریف شده است.

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه توسعه واحد انباشت و برداشت فولاد مبارکه

وی افزود: این پروژه‌ها در نواحی مختلف تولید ازجمله آهن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد و همچنین در زیرساخت‌های انرژی شرکت فولاد مبارکه نظیر نیروگاه، تصفیه‌خانه‌های پساب و RO تعریف شده است.

معاون طرح و توسعه فولاد مبارکه با اشاره به پروژه توسعه‌ای ناحیه آهن‌سازی این شرکت خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ناحیه آهن‌سازی، پروژه توسعه واحد انباشت و برداشت است که تاکنون به میزان ۴۰ درصد پیشرفت داشته و طبق برنامه در حال انجام است.

اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در فولاد مبارکه

وی اذعان داشت: در ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه نیز ۲ پروژه RH و LF در حال اجراست که در آینده‌ای نزدیک پروژه VD به آن‌ها اضافه خواهد شد؛ در ناحیه نورد گرم این شرکت نیز پروژه نوسازی کوره‌های پیش‌گرم در دستور کار قرار گرفت و با موفقیت انجام شد و در ناحیه نورد سرد نیز پروژه نوسازی خط تولید ورق گالوانیزه در ۸۴ روز(کمتر از ۳ ماه) با موفقیت اجرا شد و با کیفیت خوبی در مدار تولید قرار گرفت.

یوسف‌زاده در پایان تصریح کرد: میزان پروژه‌های توسعه‌ای در فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ برابر شده و هم‌اکنون در ۳ وضعیت مختلف قرار دارد؛ این پروژه‌ها مثل اجرای خط تولید ورق رنگی یا در حال تهیه اسناد و انعقاد قرارداد هستند یا مانند پروژه آهن‌سازی و نیروگاه قسمتی از آن جاری بوده و در حال انجام است و یا به اتمام رسیده و پروژه‌های جدیدی در ادامه آن تعریف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =