نساجی فولاد

تیم فوتبال نساجی با شکست فولاد خوزستان به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال نساجی مازندران امروز پنجشنبه در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تیم فوتبال فولاد خوزستان میزبانی کرد؛ دو تیمی که در جدول مسابقات در همسایگی یک دیگر قرار داشتند.

در ابتدای این بازی شاگردان حمید مطهری عملکرد بهتری داشت و صاحب توپ و میدان بود، یکی دو مرتبه‌ای هم توانست خلق موقعیت داشته باشد. با این حال رفته رفته فولاد نیز خود را در زمین پیدا کرد و توسط پاتوسی و علیاری خطرناک ظاهر شد. با این حال این نساجی بود که توانست در شرایط متعادل به گل اول بازی در دقیقه ۴۰ برسد.

دفع ناقص عارف آقاسی روی ارسال بازیکنان نساجی باعث شد تا توپ به کریم اسلامی برسد و آقاسی نیز مجبور به خطا روی این بازیکن شود؛ این برخورد نیز با نظر داور پنالتی تشخیص داده شد. ضربه پنالتی نساجی را نیز حامد شیری وارد دروازه کرد و در دوئل برابر کنت را پیروز شد و نساجی را پیش انداخت.

با این حال در دقایق باقی مانده تا پایان بازی در نیمه اول فولاد به فشار حملات خود افزود و توانست گل خورده را جبران کند. شاگردان نکونام روی نفوذ و ارسال بی‌نقس پهلوان و ضربه سر علی قربانی به گل تساوی دست یافتند تا دو تیم در شرایط برابر به رختکن بروند.

نیمه دوم این مسابقه در شرایطی آغاز شد که دو تیم بازی محافظه‌کارانه‌ای به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. در این نیمه غیر از یکی دو موقعیت، اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا اینکه اسلامی بار دیگر نساجی را پیش انداخت.

در دقیقه ۷۱ بازی علی شجاعی در گوشه زمین حریف صاحب توپ شد و ارسال دقیق روی محوطه جریمه حریف داشت که قدر این توپ را نیز کریم اسلامی دانست و آن را وارد دروازه حریف کرد. در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود نساجی به پایان رسید.

با این نتیجه نساجی مازندران ۱۶ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد و فولاد ۱۲ امتیازی باقی ماند تا از کورس بالانشینان دور بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =