• ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
  • کد خبر: 29076
  • readingTime: ۳ دقیقه
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان

تیم فوتبال سپاهان به مصاف هوادار تهران رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، امروز، یکشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف تیم فوتبال هوادار رفت.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، محمد کریمی، مسعود ریکی، محمد قربانی، سید محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد و عیسی مرادی (۴۶_ شهریار مغانلو).
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم هوادار: جواد طهماسبی، امیر پورمحمد، عزت‌الله پورقاز، مهدی عبدی، محمد میری، نیما انتظاری، فرزاد جعفری، محسن سفید چقابی، محمد چهارمحالی، محمدجواد محمدی و بابک مرادی.
سرمربی: ساکت الهامی

تیم داوری: امیرسامان سلطانی، ایوب غلامزاده، عباس پورحیدری، هادی علی نیافر.

گل‌ها: محمدجواد محمدی (هوادار)/ رامین رضاییان و امید نورافکن (سپاهان)

شرح گل

دقیقه ۶؛ محمدجواد محمدی (هوادار ۱ _ سپاهان صفر): هوادار صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سپاهان شد که محمد میری پشت آن قرار گرفت و ارسال دقیقی را داشت، این ارسال روی خط محوطه شش قدم به محمدی رسید و مهاجم هوادار با ضربه دقیق دروازه مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۲۶؛ امید نورافکن (هوادار ۱ _ سپاهان ۱): دقیقا همانند گل هوادار؛ سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی اما از راهی دور تر شد و ارسال تند و تیز رامین رضاییان به نورافکن رسید و امید نیز با ضربه‌ای دقیقه بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۴۴؛ رامین رضاییان (هوادار ۱ _ سپاهان ۲): روی نفوذ مهاجم سپاهان و خطای مدافع هوادار، طلایی‌پوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را رامین رضاییان وارد دروازه حریف کرد.

گزارش بازی

نیمه اول: در ابتدای بازی اگرچه سپاهان توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت، اما رفته رفته این هوادار بود که به جلو آمد و در همان دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه شروع مجدد شد و از اولین فرصت خود نیز بهترین بهره را برد و خیلی زود و در دقیقه ششم مسابقه به گل رسید. پس از این گل سپاهان به خود آمد و فشار حملات خود را افزایش داد، آن‌ها با پاس‌کاری‌ها پی در پی و نفوذ از کناره‌ها سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند. سپاهانی‌ها نتیجه حملات خود را در دقیقه بیست و ششم مسابقه گرفتند و روی یک ضربه ایستگاهی و با ارسال عالی رضاییان و ضربه تمام کننده نورافکن کار را به تساوی کشاندند. پس از این گل بار دیگر بازی به تعادل کشیده شد و از طرفی مصدومیت و اخلال در روند بازی باعث شد تا موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم شکل نگیرد؛ اما در آخرین لحظه این نیمه روی اشتباه مدافعان هوادار، سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد تا برنده به رختکن برود.

نیمه دوم: این نیمه را دو تیم با تغییراتی آغاز کردند و این هوادار بود که جبران نتیجه به میدان آمده بود. از طرفی مورایس نیز با اضافه کردن مغانلو به ترکیب خود نشان داد که علاقه‌ای به عقب نشینی ندارد و میل و عطش تیمش به گلزنی را حفظ خواهد کرد. در ابتدای این نیمه هوادار به خوبی موقعیت‌هایی روی دروازه سپاهان ترتیب داد، آن‌ها با پاس‌های در عمق و همچنین گرفتن ضربات ایستگاهی و کرنر سعی داشتند نتیجه را جبران و بازی را به تساوی بکشانند. از طرفی سپاهان نیز سعی داشت با پاس‌های بلند وینگرهای تند و تیز خود را صاحب توپ کند و خطرساز ظاهر شود. با این حال تلاش دو تیم در این نیمه بی‌نتیجه ماند.

دقایق حساس

*دقیقه ۳: ارسال خطرناک از جناح راست در محوطه جریمه هوادار، پس از فعل و انفعال بین بازیکنان در نهایت در اختیار طهماسبی قرار گرفت.

*دقیقه ۱۹: شوت بازیکن سپاهان به بیرون رفت و تبدیل به ضربه دروازه شد.

*دقیقه ۲۸: مرادی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت، اما تعلل بیش از حد او باعث شد که مدافعان هوادار از راه برسند و توپ را دفع کنند.

*دقیقه ۳۴: حسینی روی یک ارسال عالی در موقعیت تک به تک با طهماسبی قرار گرفت، اما ضربه او دقت لازم را نداشت و راهی به چهارچوب نیافت.

*دقیقه ۴۸: هوادار صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما اینبار بر خلاف صحنه گل اول بازی، مدافعان سپاهان هشیار بودند و توپ را دفع کردند.

*دقیقه ۵۲: یک ضربه ایستگاهی دیگر و خطر دیگر روی دروازه سپاهان که باز هم دفع می‌شود.

*دقیقه ۵۶: در شلوغی محوطه جریمه سپاهان روی کرنر ارسالی، بازیکنان هوادار نتوانستند ضربه‌ای دقیقه بزنند و توپ راهی اوت شد.

*دقیقه ۷۳: در شلوغی محوطه جریمه سپاهان برخوردی بین محمدجواد محمدی و محمد کریمی شکل گرفت که نیمکت و بازیکنان هوادار اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور چنین اعتقادی نداشت و کارت زرد را به نیمکت هوادار به دلیل اعتراض به داوری نشان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =