روغن موتور

مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم گفت: شیب قیمت روغن خودرو در اتوسرویس‌های 20 استان کشور و به ویژه استان اصفهان با توجه به توزیع مویرگی این محصول نزولی شده است.

احمد هاشمی، مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه با توجه به مشکلات ایجاد شده طی یک سال اخیر برای صنعت روغن و ایجاد التهاب در این بازار توزیع مویرگی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: هدف ما جلوگیری از التهاب و همچنین رساندن روغن با کیفیت و با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است.

وی افزود: بر این اساس توسعه زیرساخت‌های توزیع مویرگی را در دستور کار قرار دادیم و در سال گذشته 5 شعبه را راه‌اندازی کردیم و امسال به 20 شعبه رسیده‌ایم.

مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه در صنعت روغن تخلف و تقلب بسیار بالا است، افزود: تشخیص روغن اصل و غیر اصل بسیار سخت است و این کار تنها با آزمایش امکان پذیر است و زمانی که خود تولید کننده توزیع را انجام دهد مسلما معتبرتر است.

وی افزود: در گذشته رابطان توزیع اتوسرویس ها را اجبار به خرید برند دیگر در کنار برندهای اصلی می کردند.

هاشمی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته یک هزار و 500 تن روغن خودرو را در سطح استان اصفهان توزیع کردیم، ادامه داد: این رکورد بسیار خوبی بود و به تنهایی باعث شد جلوی تنش را در استان بگیرد.

وی با بیان اینکه تناژ توزیع روغن توسط شرکت کیمیا اسپیدی قشم توسعه یافته است، افزود: با این اقدام قیمت‌ها در بازار شکسته خواهد شد و قیمت ها به صورت واقعی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید و شاهد شیب نزولی قیمت هستیم.

مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه برای راه‌اندازی شعب این شرکت در استان‌ها و به ویژه استان اصفهان موقعیت استراتژیک را مورد توجه قرار دادیم، ادامه داد: سرمایه گذاری در کل شرکت بالغ بر 250 میلیارد تومان بوده است و تاکنون در 20 استان این امر محقق شده است.

وی افزود: تلاش ما این است که تا پایان سال آینده هر 31 استان کشور شعبه کیمیا اسپیدی را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =