خاندوزی وزیر اقتصاد

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: برای اولین بار ظرف یکی دو ماه آینده با هماهنگی که بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت صورت گرفته است، برای وام های خرد قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی و کمتر از آن، کارمزد ۴ درصد ر ا به صفر خواهیم رساند.

به گزارش ایراسین، سید احسان خاندوزی، در سفر به استان خراسان رضوی با حضور در نشست مدیران صندوق های قرض الحسنه منطقه ترشیز اظهار داشت: برای اولین بار ظرف یکی دو ماه آینده با هماهنگی که بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت صورت گرفته است، برای وام های خرد قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی و کمتر از آن، کارمزد ۴ درصد ر ا به صفر خواهیم رساند تا برای اولین بار مردم بدون کارمزد بتوانند وام های با مبالغ پایین را دریافت کنند.

وی همچنین در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز که با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل اموراقتصادی ودارایی خراسان رضوی وشهرداران ترشیز در شهر کاشمر برگزار شد، گفت: در پروژه های شهری منطق اولویت بندی با پروژه هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند.

وزیر اقتصاد و دارایی در ادامه ظهر امروز جمعه با حضور در منطقه ترشیز ابتدا از مجتمع صنعت پولاد ترشیز به عنوان یکی از پروژه های بزرگ در حال احداث بازدید کرد.

وی‌ همچنین در شهرک صنعتی کاشمر با تعدادی از تولیدکنندگان این مجموعه به گفتگو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. مشکلات در حوزه تسهیلات بانکی، گمرک، سرمایه در گردش، افزایش هزینه مواد اولیه تولید و غیره از جمله مسائل مطرح شده از سوی تولیدکنندگان بود.

وزیر اقتصاد در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان کوهسرخ رفت. ایجاد خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای شهرستان کوهسرخ، تخصیص یک دستگاه کشنده و لودر از محل اموال تملیکی، تخصیص یک میلیارد تومان از محل ارزش افزوده بانک ها برای ساماندهی قبور شهدای گمنام شهرستان کوهسرخ، تکمیل یکی از پروژه های شهرستان از محل ردیف بودجه مسئولیت اجتماعی بانک ها و احداث شعبه پست بانک در روستاهای شهرستان برای تسهیل امور بانکی مردم از جمله مصوبات نشست فعالان اقتصادی شهرستان کوهسرخ با وزیر اقتصاد و مسئولان این شهرستان و استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =