• ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر: 29018
  • readingTime: ۱ دقیقه
سردار آزمون تیم ملی

سرپرست سابق تیم ملی گفت: اختلاف در تیم ملی در زمان اسکوچیچ وقتی شروع شد که سردار آزمون استوری هایی گذاشت و سایر بازیکنان شاکی شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمید استیلی، سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگویی درباره اختلاف در تیم ملی در زمان حضور اسکوچیچ اظهار کرد: مدیریت تیم خیلی مهم است، اگر بازیکن احساس کند از تیم بزرگ‌تر است این مشکلات پیش می‌آید. تیم در اولویت است و همه باید برای تیم تلاش کنند و دو دستگی ایجاد نشود.

وی با اشاره به شکل گیری دو دستگی در تیم ملی توضیح داد: مشکل وقتی شروع شد که سردار آزمون استوری هایی گذاشت و سایر بازیکنان شاکی شدند. این بحث مدیریت تیم است. باید از قوانین تبعیت کنیم. اگر قانون در تیم ملی جاری شود همه باید اجرا کنند و فرقی بین بازیکنان نباشد. تبعیض تیم را نابود می‌کند. سرمربی خیلی تاثیرگذار است و اسکوچیچ فهمیده بود. می‌خواست کاری کند که زمان به او اجازه نداد. بعد از بازگشت از قطر با هم صحبت کردیم. اسکوچیچ می‌خواست کارهایی بکند که دیگر زمانی نبود.

استیلی با بیان اینکه «قوانین در تیم باید حاکم بشود و اصل آن سرمربی است» تاکید کرد: سرمربی باید با سرپرست هماهنگ باشد، این نیازمند حمایت سرمربی است. اگر فدراسیون از سرمربی حمایت نکند، نمی‌شود کاری کرد. اگر بازیکن احساس کند از تیم بزرگ‌تر است، مشکل ایجاد می‌شود. در تمام تیم‌های دنیا هم این مسئله هست. بعضی از سرمربیان جلوی این مسئله ایستاده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =