استیل پرایس

نهمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس، ۱۷ مهرماه با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد به میزبانی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همایش استیل‌پرایس با عنوان «بازار جهانی فولاد و مواد اولیه: فرصت ها و تهدیدها در شرایط سخت» به همراه نمایشگاه جانبی با حضور تعدادی از شرکت‌های فعال کشور در زمینه آهن و فولاد برگزار می‌شود.

ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن ایران به عنوان همکاران این همایش و شرکت فکور صنعت تهران، گسترش صنایع و معادن ماهان و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، شرکت مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک ، صبا فولاد خلیج‌فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد خوزستان ، توسعه آهن و فولاد گل گهر و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان حامیان این رویداد و نمایشگاه جانبی آن هستند.

نهمین کنفرانس بین المللی «بازار جهانی فولاد و مواد اولیه: فرصت ها و تهدیدها در شرایط سخت»، ۱۷ مهرماه با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس از سلسله کنفرانس‌های استیل پرایس است که به بررسی چالش‌های موجود در صنعت فولاد می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =