حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای شهریور ماه بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی با افزایش ٣٨ درصدی به اضافه‌ مبلغ ثابت ۵١۵ هزار تومانی واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سازمان تامین اجتماعی پیشتر اعلام کرده از امروز حقوق شهریور ماه بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا آغاز می‌شود و می‌توانند احکام و فیش حقوقی را از سامانه مربوطه دریافت کنند. مستمری شهریور برای بازنشستگان سایر سطوح نیز براساس احکام جدید پرداخت، مشمول ٣٨ درصد به اضافه‌ مبلغ ثابت ۵١۵ هزار تومان می‌شود.

بر اساس این گزارش در روزهای آینده، زمانبندی پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح تعیین تکلیف می‌شود. این معوقات قرار است در ماه‌های آینده و پس از پرداخت بدهی دولت به سازمان به حساب بازنشستگان واریز شود.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پیشتر در یک برنامه برنامه تلویزیونی گفته بود: براساس مصوبه جدید که در قالب اصلاح مستمری سایر سطوح به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده بود، پرداختی‌ها با احکام جدید انجام خواهد شد. منابع این پرداختی‌ها تامین شده است و برای پرداخت معوقات نیز که از اول فروردین ۱۴۰۱ تا شهریور ماه جاری؛ یعنی پنج ماه محاسبه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =