• ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر: 28602
  • readingTime: ۱ دقیقه
جشنواره عکس

رئیس خانه معدن ایران از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس معدن خانه معدن ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایراسین، «محمدرضا بهرامن» رئیس خانه معدن ایران از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس معدن خانه معدن ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: جشنواره عکس معدن به‌عنوان یک پدیدار صنعتی- هنری در عرصه معدن ایران است.

وی بیان‌داشت: در این راستا، خانه معدن ایران به عنوان فراگیرترین تشکل معدنی در بخش خصوصی، نخستین جشنواره ملی عکس معدن را که یکی از حرفه‌ای‌ترین جشنواره‌های عکس کشور است برنامه ریزی کرده تا در جهت فرهنگ سازی این بخش مهم و ارزش آفرین، نیزگامی بزرگ بردارد.

بهرامن گفت: در این راستا قصد داریم هنرمندان را در حمایت از این عرصه‌ مهم همراه کرده تا بتوانیم با استفاده از نگاه تیزبینانه و دقیق عکاسان و باز و بسته شدن لنز دوربین‌ها از چالش‌های پیش روی کارآفرینان این حوزه تصاویر نابی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه‌داد: از این رو از همه علاقمه‌ندان دعوت می‌شود در این فراخوان که اواسط شهریورماه منتشر خواهد شد ما را یاری کرده تا در نخستین دوره این جشنواره شاهد ارسال آثار بدیع و ارزشمند طیف وسیعی از عکاسان این سرزمین باشیم.

رییس خانه معدن ایران اضافه‌کرد: در این دوره برگزاری اردوهای عکاسی در چندین معدن منتخب برنامه ریزی شده است تا علاقه‌مندان بتوانند بر اساس محورهای منتشر شده در فراخوان از روند تولید محصولات معدنی عکاسی کنند.

وی با اشاره به متنوع بودن معادن منتخب، افزود: انتخاب معادن به شکلی انجام شده که علاوه بر تنوع تولید محصولات معدنی در چند استان ایران واقع شده باشد تا بتوانیم هنرمندان بیشتری را از سراسر ایران برای این اردوها دعوت کنیم.

بهرامن خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان شرکت در این اردوها پس از ثبت نام می توانند با هماهنگی های لازم در این معادن منتخب حضور پیدا کرده و از بخش‌های مختلف آن بازدید و عکاسی کنند.

برپایه این گزارش، چشم انداز معادن ایران در سال ۲۰۳۰، توسعه پایدار در معادن، چالش‌های پیش روی توسعه معادن، سرمایه گذاری در توسعه معادن ایران، فناوری های نوین و تکنولوژی در معادن ایران، معادن و توسعه توریسم و گردشگری معدنی، معادن و مسوولیت اجتماعی و معارضان محلی در معادن، محورهای عکاسی در این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =