مولوی زاده

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه از طریق همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند محصولاتی تولید کند که از نظر اقتصادی بصرفه باشد و در عین حال از کیفیت بالاتری نیز برخوردار باشد.

علیرضا مولوی‌زاده مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد،ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (متالکس) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: نمایشگاه متالکس بستری مناسب برای معرفی و عرضه شرکت‌های مختلف در حوزه صنعتی و معدن است.

وی افزود: بسیاری از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با فولاد مبارکه همکاری دارند و سایر شرکت‌هایی که از توانمندی لازم در زمینه تامین مواد اولیه و تجهیزات برخوردار هستند، نیز شناسایی می‌شوند و با فولاد مبارکه همکاری خواهند داشت.

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: به صورت هم‌افزایی بین شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم خلاهایی که در زنجیره وجود دارد تکمیل کنیم و گام بلندی در جهت اعتلای کشور برداریم.

مولوی‌زاده تصریح کرد: فولاد مبارکه از طریق همکاری با شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند محصولاتی تولید کند که از نظر اقتصادی بصرفه باشد و در عین حال از کیفیت بالاتری نیز برخوردار باشد.

وی در ادامه گفت: با نظر مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تولید فولاد با ارزش افزوده بالاتر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و با استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و همکاری شبکه‌ای با مجموعه فولادسازان کل کشور محصولات تجاری جدید با ارزش افزوده بالا تولید می‌شود.

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: در این زمینه، در سال گذشته هشت گرید جدید در حوزه‌های مختلف تولید شد و برای سال جاری نیز برنامه‌ریزی برای طراحی و تولید هشت گرید جدید فولادی صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =