هدیه حافظ الفرقان

هدیه حافظ الفرقان و نفیسه تاجمیر دو ستاره تیم هندبال بانوان سپاهان قرارداد خود با این تیم را تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که فصل قبل قهرمان لیگ برتر شد و به رقابت‌های آسیایی راه یافت، اکنون استارت نقل و انتقالات فصل جدید را زده و با توجه به نظرات سرمربی خارجی خود در راه تکمیل تیم خود برای فصل پیش‌رو قرار دارد.

در همین راستا هدیه حافظ الفرقان باری دیگر قرارداد خود را با طلایی‌پوشان تمدید کرد، این بغل زن و بازیکن جوان طلایی پوشان که سابقه حضور ۶ ساله در این تیم دارد، برای فصلی دیگر با مدیران سپاهان به توافق رسید. این بازیکن با اخلاق، یکی از مؤثرترین بازیکنان هندبال سپاهان در فصول گذشته بوده و یک مقام قهرمانی و یک سومی نیز به همراه طلایی‌پوشان در کارنامه خود دارد.

همچنین نفیسه تاجمیر ، بازیکن متعصب فصل گذشته تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان، فصلی دیگر قرارداد خودش را با سپاهان تمدید کرد. بغل زن راست فصل گذشته این تیم، برای فصلی دیگر در جمع سپاهانی‌ها بازی خواهد کرد. تاجمیر در فصل گذشته، موفق به کسب مقام قهرمانی به همراه تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد. همچنین حضور این بازیکن متعصب، در مسیر کسب قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته، تحسین برانگیز بود.

تمدید قرارداد با دو ستاره/ حافظ‌الفرقان و تاجمیر در سپاهان می‌مانند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =