دانش بنیان

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده کودهای میکروبی و زیستی گفت: متأسفانه وضعیت کشاورزی ما اصلاً‌ خوب نیست و اگر با این وضعیت حمایتی تعداد شرکت‌های این حوزه به ۱۰ هزار تا نیز برسد کاری از پیش نخواهیم برد! به جای صرفاً افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان باید کیفیت این شرکت‌ها نیز افزایش پیدا کند.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، آرمین اسکوییان مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده کود زیستی در یک برنامه تلویزیونی گفت:‌ شرکت ما تولیدکننده کودهای میکروبی و زیستی است که نزدیک به ۹ سال است که در کشور مشغول به کار و فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه امروز به عنوان تولیدکننده مشکلات بسیار زیادی را داریم،‌ تصریح کرد:‌ ما تحصیل‌کرده‌های بسیار زیادی را در شرکت خود استخدام کردیم و فناوری را در کشور راه‌اندازی کردیم که کمک بسیار زیادی به کشاورزی خواهد کرد، اما متأسفانه وضعیت کشاورزی ما اصلاً‌ خوب نیست و اگر با این وضعیت حمایتی تعداد شرکت‌های این حوزه به ۱۰ هزار تا نیز برسد کاری از پیش نخواهیم برد.

مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان گفت:‌ به جای صرفاً افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان باید کیفیت این شرکت‌ها نیز افزایش پیدا کند. من نزدیک به ۹ سال است که نتوانستم طرح توسعه خود را در این کشور استارت بزنم. نه حمایت مالی از من صورت می‌گیرد نه مشکل قوانین حل می‌شود، نه مسائل و مشکلات مجوزها حل می‌شود و بنابراین اگر شما ۱۰ شرکت مثل من را به این چرخه اضافه کنید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی گفت: من توانسته‌ام شرکت خود و فناوری مربوط به خودم را زنده نگه دارم اما همچنان نیاز به حمایت و تسهیلات قانونی دارم تا طرح توسعه‌ای خود را پیش ببرم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =