پرسپولیس فولاد

تیم‌های هوادار، نفت مسجد سلیمان، ذوب‌آهن و تراکتور به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب آهن و تراکتور در تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک ‏‬به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد، صادق صادقی (دقیقه ۳۰) برای ذوب آهن گلزنی کرد. گل تساوی تیم تراکتور هم در ثانیه‌های پایانی توسط رضا اسدی (در دقیقه ۹۷) با ضربه سر به ثمر رسید.

ذوب آهن در حالی که فاصله چندانی تا کسب پیروزی نداشت، در وقت‌های تلف شده گل خورد تا در ثبت نخستین برد این فصل خود ناکام بماند. در حالی که داور مسابقه ۶ دقیقه وقت تلف شده تعیین کرده بود، اسدی که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت و این فصل راهی تراکتور شد، در دقیقه ۹۷ دروازه ذوب آهن را باز کرد.

به این ترتیب، تراکتور با قربان بردیف سرمربی جدید خود نخستین امتیازش را در لیگ برتر کسب کرد. این تیم هفته گذشته برابر گل گهر شکست خورده بود. ذوب آهن هم که هفته گذشته برابر پرسپولیس به نتیجه تساوی رسیده بود، با تساوی امروز ۲ امتیازی شد.

تساوی هوادار و نفت مسجد سلیمان

در دیگر بازی این هفته تیم‌های هوادار و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید دستگردی تهران پیگیری شد که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید.

در این دیدار سامان نریمان جهان در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی برای تیم خوزستانی گل زد و تیم هوادار هم در دقیقه ۵۵ توسط امیرحسین پورمحمد به گل تساوی دست پیدا کرد.

برتری پرگل مس کرمان و پیروزی رحمتی

در کرمان نیز مس توانست سه امتیاز ارزشمند برابر پیکان به دست آورد. شاگردان حسین‌خانی با سه گل کاظمیان، عسگری و رستمی و با نتیجه سه بر صفر شاگردان مجتبی حسینی را در هم کوبیدند.

در دیگر بازی این هفته نیز شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم میزبان خود صنعت نفت آبادان را با تک گل محمدرضا آزادی شکست دادند و سه امتیاز ارزشمند را به اراک بردند.

تساوی فولاد و پرسپولیس

در آخرین بازی هفته نیز تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس بود و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. نتیجه ۹۰ دقیقه تلاش شاگردان نکونام و گل‌محمدی به ثمر ننشست تا هر دو تیم بدون گل زده در لیگ بیست و دوم، دو امتیازی شوند.

با نتایج به دست‌آمده در هفته دوم مسابقات، سپاهان تنها تیم ۶ امتیازی لیگ صدرنشین است و نفت مسجد سلیمان، گل گهر سیرجان و هوادار تهران با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در قعر جدول نیز ملوان تنها تیمی است که هنوز موفق به کسب امتیاز نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =