تیم ملی امید

عدم همکاری باشگاه‌های لیگ برتری با تیم ملی امید باعث شده تا شرایط این تیم برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی دشوار شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی امید ایران که هدایت آن را مهدی مهدوی‌کیا بر عهده دارد، از روزهای گذشته اردوی آماده سازی خود برای حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی را آغاز کرده است.

با این حال در این اردو خبری از بازیکنان جوان بسیاری از تیم‌های لیگ برتری نیست و برخی باشگاه‌ها با حضور بازیکنان خود در این اردو مخالفت کرده‌اند. اکثر سرمربیان خواستار حفظ بازیکنان خود در فصل بدنسازی و تمرینات پرفشار شدند تا بازیکنان در طول فصل فرسایشی پیش رو مشکلی نداشته باشند.

از این روی این اتفاق باعث نارضایتی شدید مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید شده است. او با ابراز نارضایتی از شرایط تیم ملی امید روز گذشته در حاشیه بازی تدارکاتی با تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با شرایط حاضر تیمش تا فرودگاه مهرآباد نیز نمی‌تواند برود چه برسد به اینکه بخواد به المپیک پاریس صعود کند.

همچنین مهدوی‌کیا صحبت‌هایی پیرامون انصراف تیم ملی امید از مسابقات کشورهای اسلامی قونیه که در ماه آتی برگزار خواهد شد مطرح کرد.

البته این ادعا را اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران رد کرد و گفت که فدراسیون فوتبال هیچ چیزی به صورت رسمی مبنی بر انصراف تیم فوتبال امید اعلام نکرده است.

رحیمی تاکید کرد: ۴۸ ساعت تا پرواز تیم باقی مانده است و اگر می خواهند، انصراف دهند باید به صورت رسمی به ما اعلام کنند تا بلیت های آنها را باطل کنیم. از طرفی اسکان و قرعه کشی مسابقات انجام شده است و باید بدانیم شرایط به چه صورت است. همچنین اگر قرار است این تیم انصراف دهد، باید دلیل منطقی برای کمیته برگزاری بازیها بیاوریم که دلیل انصراف چه چیزی بوده است.

فدراسیون در تلاش برای تعامل با باشگاه‌ها

از طرفی از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون در تلاش برای تعامل با باشگاه‌ها برای برطرف کردن این مسئله است. کامرانی فر در جلسه با غلامرضا جباری مسئول کمیته جوانان فدراسیون توضیحات وی را درباره کمبود بازیکن پذیرفت تا در جلسه فوری با مسئولان سازمان لیگ خواستار پیگیری آنها در تعامل با باشگاه‌ها شد.

دبیرکل فدراسیون با رجوع به مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهان حضور حداقل دو بازیکن از هر باشگاه در لیگ برتر شده است که این درخواست با مخالفت باشگاه‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور تبریز همراه شده است.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال نیز نشستی را با مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار خواهد کرد تا بخشی از مشکلات مالی جاری تیم امید را برطرف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =