گل بو

مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس این شرکت پیامی صادر کرد.

به گزارش ایراسین، اکبر گلبو، مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس این شرکت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: امروز، یادآور به بار نشستن تلاش‌های جهادگونه‌ای است که با هدف ترویج، گسترش و انتقال دانش فنی تولید و توسعه سیستم‌های اطلاعاتی و اتوماسیون صنعتی شرکت فولادمبارکه به کل صنعت کشور، در پنج مردادماه ۱۳۷۱ با تاسیس شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا محقق گردید.

امروز در حالی سی امین سالگرد تاسیس شرکت را پاس می‌داریم که در طول این سه دهه، به لطف و فضل‌الهی، گام‌های بلند و بنیادین در پیشبرد اهداف شرکت با تلاش‌های مستمر، مسئولیت پذیری و کار تیمی با تکیه برتوان شما متخصصین دلسوز رقم خورده است؛ تا این شرکت در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، شبکه و زیرساخت و تحول دیجیتال به رشد و توسعه هر چه بهتر صنعت کشور کمک کند و ارزش آفرینی‌هایی همچون افزایش ظرفیت، کاهش زمان توقفات، افزایش کیفیت محصولات، مدیریت بهینه انرژی، کاهش ضایعات، صرفه جویی ارزی، کاهش بهای تمام شده محصولات، یکپارچگی خدمات، پشتیبانی کامل فرآیندها و تقویت زیرساخت‌های مدیریتی را به ارمغان آورد.

بی‌شک ایریسا کسب و حفظ این جایگاه ممتاز ۳۰ سال فعالیت در صنعت کشور را مدیون زحمات تمامی مدیران و کارشناسان دلسوز و زحمتکشی بوده است که در این مدت، روند رشد و بالندگی شرکت را تا این مرحله بر دوش کشیده‌اند. این تلاش ها شرکت ایریسا را به شرکتی بزرگ و خوشنام در عرصه صنعت فناوری اطلاعات نموده است و بحمدالله با بیش از ۶۰ مشتری بزرگ صنعتی و غیرصنعتی و حضور در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور و ده‌ها افتخار ملی، بعنوان یک شرکت معتبر در این عرصه مبدل کرده است.

ایریسا؛ ارمغان‌آور ارزش‌آفرینی در اقتصاد ایران

به همه ذی‌نفعان اعم از هیات مدیره محترم، شاغلین، بازنشتگان، مشتریان بزرگ و ارزشمند، تامین کنندگان وشرکای کسب و کار شرکت ایریسا سی‌امین سالگرد تاسیس شرکت را تبریک عرض می‌نمایم و شایسته است از تلاش‌های شبانه‌روزی شما همکاران معزز و همراهی خانواده‌های محترمتان و همچنین ازحمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه و مجموعه معظم گروه فولاد مبارکه، قدردانی نمایم.

امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال ”تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، ضمن تحقق تمامی اهداف و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده به ویژه «افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شرکت»، گام بزرگ دیگری در جهت رشد و تعالی شرکت و کارکنان تلاشگر آن برداریم.

اکبر گل‌بو
مدیرعامل

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =