• ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر: 27279
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

مدیر ارتباطات باشگاه پورتو به آغاز حملات به مهاجم ایرانی این تیم واکنش نشان داد و پیش بینی کرد پورتو بار دیگر به خاطر پنالتی‌های مهدی طارمی در طول فصل مورد حمله قرار بگیرد.

به گزارش ایراسین و به نقل از مهر، مهدی طارمی در آخرین بازی تدارکاتی تیم پورتو برابر موناکو فرانسه موفق شد یک پنالتی بگیرد و همان پنالتی را به گل تبدیل کند. پورتو در نهایت این بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد اما حملات هواداران رقیب پورتو به طارمی به خاطر نحوه گرفتن پنالتی به شکل غیر منتظره‌ای بالا گرفت.

شروع این هجمه‌ها به طارمی آن‌هم در شرایطی که هنوز فصل جدید فوتبال پرتغال آغاز نشده است، واکنش تند «فرانسیسکو جی مارکز» مدیر ارتباطات باشگاه پورتو را در پی داشت.

مارکز با انتشار پیامی در توییتر گفت: فقط با باشگاه‌های بیمار می‌توان در مورد این زمین خوردن -طارمی- شک کرد که البته با اعلام پنالتی جریمه شد. آزار و شکنجه طارمی در حال افزایش است که فصلی را پیش‌بینی می‌کند که در آن مورد حمله قرار خواهیم گرفت. ما باید متحد باشیم، به رئیس باشگاه، سرجیو -سرمربی پورتو- و بازیکنان اعتماد کنیم.

مدیر ارتباطات باشگاه پورتو پیام خود را این‌طور ادامه داده است: آنها ۴۰ سال است که سعی می‌کنند ما را زمین بزنند، هرگز موفق نشدند زیرا ما همیشه کسی را داشتیم که می‌دانست چگونه تیم‌های ما را دوباره بسازد و مطمئناً این فصل تفاوتی نخواهد داشت. زنده باد اف سی پورتو.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =