مهدی طارمی

مهاجم ایرانی تیم پورتو با گل‌زنی در مسابقه سوپر کاپ پرتغال یک جام دیگر برای تیمش به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پورتو بامداد یکشنبه و در مسابقه سوپر جام فوتبال پرتغال به مصاف تیم فوتبال توندلا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست و اولین جام فصل را به دست آورد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو از ابتدای این مسابقه در زمین حاضر بود و خوش درخشید. طارمی که فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی پورتو در لیگ برتر فوتبال پرتغال بود، بار دیگر ارزش‌های خود را به عنوان یک مهاجم ثابت کرد و برای تیمش گل‌ به ثمر رساند.

طارمی در دقیقه ۳۰ اولین گل این دیدار را روی پاس گل اوانیلسون و به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند. او در این صحنه با یک جایگیری عالی، توانست توپ دوم کرنر ارسالی را وارد دروازه کند.

طارمی سه دقیقه بعد نیز شاهکار کرد و با یک حرکت انفرادی استثنایی، سه مدافع تیم حریف را از پیش روی برداشت، اما حریف تیرک دروازه نشد و ضربه او با تیرک عمودی برخورد کرد تا اوانیلسون این توپ را وارد دروازه کند و گل دوم پورتو به ثمر برسد.

مهدی در نیمه دوم هم خوش درخشید و ستاره اصلی تیمش بود، او برای دومین بار در دقیقه ۸۳ توانست دروازه‌ حریف را باز کند تا با عملکرد درخشان خود و تاثیر گذاری مستقیم روی ار سه گل تیمش، پورتو را به یک‌ جام دیگر در ویترین افتخارات خود برساند.

نکته جالب درباره درخشش طارمی این بود که او هفته پیش در یک مصاحبه خبری، قول کسب سوپر جام را به هواداران پورتو داده بود و به قول خود عمل کرد.

طارمی در نهایت با کسب نمره عالی ۹.۳ از ۱۰ به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =