یارانه

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان و چگونگی دریافت یارانه مردادماه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، زمان دریافت یارانه‌ها یکی از موارد حائز اهمیت برای خانوارها به ویژه خانوارهای عضو دهک‌های پایین جامعه است.

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره زمان واریز یارانه مردادماه اظهار کرد:« زمان واریز یارانه مردادماه در آینده اعلام خواهد شد. هر زمانی که یارانه‌ها بخواهد واریز شود، توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

نکته مهم دیگر درباره یارانه مردادماه این است که بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این ماه قرار است وضعیت جاماندگان یارانه تعیین تکلیف شود.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره جاماندگان دریافت یارانه نیز به خبرنگار ایراسین گفت:« همانطور که طی اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیشتر اعلام شده است، تکلیف جاماندگان دریافت یارانه در این ماه مشخص می‌شود.»

بر این اساس قرار است یارانه مردادماه همزمان با پرداخت یارانه به یارانه بگیران جدید و جاماندگان یارانه واریز شود.

حسینی در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایراسین به سامانه حمایت و سامانه ثبت نام یارانه اشاره کرد و گفت: سامانه ثبت نام یارانه مشکلی ندارد. شاید به صورت موردی مشکلاتی وجود داشته باشد اما نمی‌توان آن را به همه مردم تعمیم داد. مسئولیت سامانه حمایت نیز بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و سازمان هدفمندی یارانه‌ها مسئولیتی در این قبال ندارد.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =