اولین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان

شهریار مغانلو در اولین مسابقه خود زیر نظر ژوزه مواریس موفق شد دو گل به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز گذشته و در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی ترکیه به مصاف تیم فوتبال داریکا اسپور ترکیه رفت و این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد. در این بازی شهریار مغانلو خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند تا از همین ابتدا ارزش خود را به رخ بکشد.

مغانلو فصل گذشته و در طی یک انتقال جنجالی به جمع طلایی پوشان ایران پیوست و پیراهن سپاهان را بر تن کرد. این مهاجم در سپاهان مدل محرم نویدکیا نیز بازیکن تاثیرگذاری بود و فصل گذشته با ۹ گل زده بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر ایران بود.

اما شرایط سپاهان در حال حاضر فرق کرده و این تیم با جدایی شهباززاده تنها یک مهاجم میانی تخصصی دارد. اگرچه در ابتدای فصل نقل و انتقالات شایعاتی پیرامون اضافه شدن یک مهاجم خارجی قد بلند و اسم و رسم دار به جمع شاگردان مورایس وجود داشت، اما به نظر می‌رسد که با توجه به درخشش شهریار خرید مهاجم خارجی منتفی به نظر می‌رسد.

مغانلو این روزها در تمرینات سپاهان روزهای با نشاطی را پشت سر می‌گذارد و با درخشش در اولین بازی تدارکاتی ثابت شد که فُرم فعلی مغانلو در سال منتهی به جام جهانی فرمی خوب و آماده است. این مهاجم در ترافیک سنگین خط هجومی ایران قطعا در صورت درخشش در لیگ و برتری برابر بازیکنان پکیجی می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی سفر به قطر باشد.

همچنین علاوه بر مورایس یک مربی بزرگ دیگر نیز در کادرفنی سپاهان قرار دارد. هوگو آلمیدا دستیار اول مورایس که در دوران بازی یک مهاجم بلند قد بود که استایل مغانلو کم شباهت به او نیست. آلمیدا که ۱۱ سال پیراهن تیم ملی پرتغال را بر تن کرد و برای باشگاه‌های بزرگی همچون پورتو، وردربرمن و بشیکتاش نیز توپ زد، می‌تواند کمک بزرگی به مغانلو کند.

با این شرایط و با توجه به اسامی بازیکنان سپاهان در خط حمله، تیم مورایس شاید بیشتر از هرچه نیازمند یک مهاجم شش دانگ باشد که بتواند به آن تکیه کند. مغانلویی که پیش‌تر در خارج از کشور و تیم پیکان دیده بودیم، بهترین گزینه برای این تیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =