واکسن آسترازنکا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسن سینوفارم و واکسن های ایرانی به میزان کافی در کشور موجود است، واکسن آسترازنکا از چرخه تزریق خارج شده است.

به گزارش ایراسین، عباس شیراوژن گفت: استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس‌، در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی تاکید شده است. واکسن سینوفارم و واکسن های ایرانی به میزان کافی در کشور موجود است، واکسن آسترازنکا از چرخه تزریق خارج شده است.

به گفته وی مردم نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن پس از ۶ ماه از نوبت های قبلی اقدام کنند. برای تهویه مدارس و دانشگاه‌ها باید اقدامات خوبی اتخاذ شود. درخصوص محدودیت‌های تردد فعلا تصمیمی گرفته نشده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در کنار تست منفی برای ارائه خدمات پیش بینی شده است اما تلقیح واکسن هنوز اجباری نیست و بیشتر جنبه تشویقی دارد.

وی گفت: مراکز تزریق واکسن باید فعال‌تر شوند. مراقبت‌های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود.با توجه به افزایش جدی آمار مبتلایان ، بستری شده ها و جانباختگان کرونا استفاده از ماسک در قطار، وسایل نقلیه ، اتوبوس ،مراکز زیارتی و مراسم های مذهبی الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =