مهدی کفایت

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: بازنشستگان سرمایه‌ها و گنجینه‌هایی از تجربه هستند که باید از تجربیات آنان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آستانه فرارسیدن سوم مردادماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: بازنشستگان سرمایه‌ها و گنجینه‌هایی از تجربه هستند که باید از تجربیات آنان استفاده کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بسیاری از بازنشستگان فولاد مبارکه با استفاده از تجاربی که در حوزه صنعت طی ۳۰ سال به دست آوردند، به کارآفرینان موفقی در جامعه تبدیل شدند و این امر برای ما بسیار ارزشمند است. علاوه بر این، به‌خاطر داشتن عِرقی که به‌واسطه صرف کردن عمرشان در فولاد مبارکه داشته‌اند، هرگز ما را در عرصه‌های مختلف از راهنمایی‌هایشان محروم نکرده‌اند که این میزان از تعهد به سازمان قابل‌ستایش است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در ادامه با تأکید بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از بازنشستگان افزود: فولاد مبارکه هیچ‌گاه چتر حمایتی خود را از سر بازنشستگان و خانواده‌های عزیزشان برنخواهد داشت.

مهدی کفایت خاطرنشان کرد: ما درصددیم که علاوه بر بسترهای موجود، بسترهای مناسب‌تری هم برای حمایت از بازنشستگان ارزشمند این شرکت و هم برای استفاده از تجارب گران‌سنگ این عزیزان ایجاد کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از خدمت‌هایشان به سازمان را تا حدی جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان نه‌تنها می‌توانند در عرصه‌های تولید و دیگر زمینه‌ها به فولاد مبارکه خدمت کنند، بلکه هم‌اکنون با انتقال تجربیاتشان به شرکت‌های صنعتی، خدمات مهمی را به صنعت کشور ارائه می‌کنند که این موضوع یکی دیگر از خدمات فولاد مبارکه به صنعت کشور است.

کفایت تصریح کرد: امروز خانواده فولاد مبارکه از شاغلین و بازنشستگان گرفته تا خانواده‌هایشان جمعیتی قریب به 500 هزار نفر را تشکیل می‌دهند که فولاد مبارکه به این موضوع افتخار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =