شرکت فولاد خوزستان

صورت‌های مالی سه ماهه اول شرکت فولاد خوزستان برای سال مالی ۱۴۰۱ نشان می‌دهد این شرکت طی این مدت به ازای هر سهم ۲۵۷ ریال سود خالص محقق کرده است. درآمدهای عملیاتی «فخوز» نیز طی این مدت ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی عملکرد شرکت فولاد خوزستان در سه ماهه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد این شرکت طی مدت مذکور ۱۲۷.۶ هزار میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است. این در حالی است که بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت طی سه ماه نخست سال جاری برابر با ۸۸.۵۶ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۸ درصدی داشته است.

بر اساس صورت‌های مالی سه ماهه این شرکت، سود ناخالص فولاد خوزستان با کاهش ۲۱ درصدی نسبت به سه ماهه ۱۴۰۰، به رقم ۳۹.۰۷ هزار میلیارد ریال رسیده است.

پس از کسر سایر هزینه‌ها، سود خالص شرکت فولاد خوزستان به ۳۰ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به سه ماهه ۱۴۰۰، کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

سود خالص ۲۵۷ ریالی فولاد خوزستان به ازای هر سهم

بر این اساس سود عملیاتی شرکت «فخوز» در سه ماهه ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۲۵۷ ریال، سود غیر عملیاتی یک ریال، سود ناشی از عملیات در حال تداوم ۲۵۸ ریال و سود ناشی از عملیات متوقف شده به صفر ریال رسیده است.

سود پایه هر سهم فولاد فخوز در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ با احتساب موارد فوق به ۲۵۸ ریال و سود خالص هر سهم ۲۵۷ ریال ثبت شده است.

بر اساس صورت‌های مالی شرکت فولاد خوزستان، سرمایه‌ این شرکت برابر با ۱۲۰ هزار میلیارد ریال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =