حمله سایبری

معاون وزیر ارتباطات بعد از دیدار با مدیران هلدینگ روسی"روس تخ" به زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های دولت الکترونیک، هوشمندسازی، تجهیزات الکترونیکی و امنیت سایبری اشاره کرد.

به گزارش ایراسین، در ادامه برنامه‌های هیات ایرانی در سفر به روسیه این هیات با هلدینگ روسی که در حوزه های تک فعالیت می‌کند دیدار کرد و به بررسی نوع همکاری‌های شرکت‌های ایرانی با این شرکت پرداخت.

محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات بعد از این نشست با اشاره موضوعات مطرح شده در این دیدار، گفت: این هلدینگ در حوزه‌های امنیت سایبری، تجهیزات فیبر نوری، ۵G و دولت الکترونیک فعالیت دارد و علاقمند به همکاری در این موضوعات با شرکت‌های ایرانی است.

وی تولید قطعات الکترونیکی، هوشمند سازی حمل و نقل شهری را از دیگر موضوعات مطرح شده برای همکاری دو طرف عنوان کرد و افزود: طرف روسی پیشنهاد تشکیل کارگروهی را برای بررسی بیشتر موضوعات همکاری مشترک را ارائه کردند.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: در این جلسه آقای صدیق رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران نیز پیشنهاد راه اندازی نمایندگی مرکز «روس تخ» در پارک ICT ایران را با هدف تبادل بیشتر شرکت های ایرانی و روسی مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =