پیشکسوتان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

به گزارش ایراسین، همزمان با روز عید سعید غدیر، به همت صندوق بازنشستگی فولاد، پیشکسوتان صنعت فولاد کشور در نخستین آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار صندوق بازنشستگی فولاد در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما گردهم آمدند.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر خم با بیان اینکه اولین هدف ما از برگزاری این همایش این است که برای آینده، ایرانی سربلند داشته باشیم افزود: بازنشستگان عزیز صندوق فولاد چه آنهایی که در معادن در سخت ترین شرایط کاری خدمت کرده اند و چه آنانی که در صنایع معدنی و فولادی سالها تلاش کرده اند در واقع زنجیره ای را شکل دادند تا صنعت و معدن کشورمان شکوفا شود و این موضوع نشان‌دهنده عشق و علاقه فراوان آنان به کشورشان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه صندوق فولاد مفتخر به تکریم بازنشستگان خود است گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

وی افزود: عرصه فولاد عرصه ویژه ای است و از کسانی که شروع کردند اثر ماندگار از خود گذاشتند و توسعه و پیشرفت را رقم زدند باید قدردانی کرد.

عامریان تصریح کرد ما وظیفه داریم قدردان ایثار و از خود گذشتگی بازنشستگان و چهره های ماندگار صندوق باشیم و می خواهیم با تجلیل از چهره‌های ماندگار برای نسل فعلی و آیندگان هم الگو بسازیم.

وی ادامه داد هدف ما این است که در نسل فعلی و آینده هم شاهد زایش چهره های ماندگار باشیم. ما می خواهیم افتخارات صندوق بازنشستگی فولاد را به رخ دیگران بکشیم و به جامعه شناسانده و معرفی کنیم.

عامریان گفت امیدواریم سایه این عزیزان مستدام و دعای خیر آنها همواره همراه ما باشد و ما بتوانیم اهداف صنعت فولاد را دنبال کنیم.

در این مراسم که احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانم داوری مدیرکل حقوقی وزارت کار، مدیرکل گزینش وزارت کار، تیموری مدیرعامل سایپا، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر، عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و شمار دیگری از مسئولان بلندپایه و همچنین بازنشستگان صندوق از شهرهای مختلف و شماری از اعضای کانون های بازنشستگی حضور داشتند، لوح تقدیر و هدایای و تندیس ۲۴ چهره ماندگار و ۱۰ نفر ایثارگر صندوق که اغلب آنها از چهره های شاخص حوزه معدن هستند اهدا شد.

IMG_2045

لازم به توضیح است این مراسم با استقبال فراوان بازنشستگان صندوق از شهرهای مختلف همراه بود و این عزیزان از اینکه برای اولین بار بزرگان و پیشکسوتان صندوق فولاد تجلیل شدند ابراز خرسندی نمودند. ۲۴ چهره ماندگار صندوق بازنشستگی فولاد که در این مراسم تجلیل شدند به شرح ذیل است:

ایرج اصلانی قائم مقام وقت شرکت ملی فولاد و مدیرعامل اسبق شرکت ذوب آهن اصفهان، محمد حسن عرفانیان مجری طرح شرکت فولاد مبارکه، عبدالوهاب ادب آوازه رئیس انجمن جوشکاری ، رضا اشرف سمنانی قائم مقام وقت دفتر همکاری های فنی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان، سید اردشیر افضلی معاون سابق بهره برداری ذوب آهن اصفهان، رئوف پرتوی سرپرست اسبق طراحی واحدهای معدنی شرکت ملی فولاد ایران، رئوف پالیزدار معاون اسبق سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد پیشوا پژوهشگر رتبه اول وزارت صنایع و معادن، منوچهر توفیقی رئیس اسبق هیات مدیره گروه صنعتی فولاد اهواز، علی اصغر چیت ساززاده طراح طرح جامع فولاد ایران، علی خزایی تبار مولف ۱۰۰ جلد تالیفات در حوزه عمران و نقشه برداری، ایرج سلطانی پژوهشگر نمونه صنعت و معدن، مسعود شایق مدیر اسبق ترابری ذوب آهن اصفهان، محمود شیری مدیرعامل اسبق شرکت های صنایع مس و پتروشیمی، علی صادقی معاون اسبق بهره برداری فولاد میبد، اسماعیل فتوت رکورددار و قهرمان ورزشی، مجتبی فردیار مسئول اسبق بازسازی کوره های بلند ذوب آهن اصفهان، محمدرضا فرقدانی معاون اسبق تولید ذوب آهن اصفهان، سروش کامیاب از مدیران راه اندازی فولاد مبارکه، سیروس موتمن مدیر برگزیده توسعه فولاد کشور، مهدی نصرآزادانی معاون اسبق برنامه ریزی ذوب آهن اصفهان، غلامرضا نوری هنرمند و فعال فرهنگی، احمدعلی هراتی نیک مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان، مهناز همدانی زاده نویسنده بیش از ۵ جلد کتاب.

03

02

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =