مهدی چمران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران واگذاری ورزشگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منوط به مصوبه شورای شهر تهران دانست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در روزهای گذشته مصطفی آجرلو و رضا درویش مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با علیرضا ذاکانی، شهردار تهران جلسه‌ای داشتند و ذاکانی قول واگذاری دو ورزشگاه به این دو باشگاه را داد. پس از این کمک معیشتی شهرداری تهران حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و بسیاری از حقوق‌دانان به لزوم مصوبه شورا در خصوص واگذاری‌ها اخطار دادند.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران صبح یکشنبه پیش از آغاز هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره این موضوع اظهار کرد: واگذاری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید فرایند قانونی خود را طی کند و با مصوبه شورای انجام شود.

وی افزود: پیگیری‌های ما حاکی از این است که وزارت ورزش در قبال این واگذاری‌ها زمینی را آماده کرده که با شهرداری تهاتر کند، ولی باید قیمت‌گذاری و بررسی‌های لازم انجام شود و در نهایت پس از انجام فرایند قانونی این کار عملیاتی شود.

گفتنی است، ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی برای انجام تمرینات و مراحل آماده‌سازی در سال‌های گذشته در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده و با این انتقال مالکیت بار هزینه‌ای زیادی از روی دوش این باشگاه برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =