کاوه رضایی شارلوا

باشگاه استقلال تا تایید «ایفمارک» با کاوه رضایی قرارداد امضا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، از ابتدای حضور ساپینتو در تیم استقلال، آبی‌پوشان به دنبال اضافه کردن یک مهاجم بودند و در هفته‌های اخیر بارها نام کاوه رضایی برای حضور در خط آتش استقلال شنیده شده است. با این حال همواره مشکلاتی بر سر راه بازگشت کاوه به جمع استقلالی‌ها وجود داشته و این بار شرایط پزشکی این بازیکن این انتقال را به تاخیر انداخته است.

بین استقلال و کاوه رضایی مذاکرات مثبتی در جریان بوده و حتی توافق نهایی نیز حاصل شده، اما در حال حاضر تنها موضوعی که فعلاً مانع از نهایی شدن قرارداد دو طرف شده، عدم اطمینان استقلالی‌ها از سلامت کامل این مهاجم ملی پوش است.

از مدتی قبل کاوه رضایی که در لیگ بلژیک توپ می‌زد، دچار آسیب دیدگی شد و روند درمانی خود را هنوز تکمیل نکرده است. از همین روی باشگاه استقلال هم منتظر حضور رضایی در «ایفمارک» است و گفته می‌شود تنها پس از تایید سلامتی این بازیکن توسط این نهاد باشگاه قرارداد را نهایی خواهد کرد.

رضایی به احتمال زیاد در یکی دو روز اخیر تست‌های پزشکی ایفمارک حضور پیدا می‌کند و در صورت تایید سلامتی، قراردادش با آبی پوشان برای دو فصل به امضا می‌رسد.

گفتنی است، کاوه رضایی در فصل 96-1395 در استقلال توپ زد و عملکرد درخشانی داشت، سپس به شارلوآ بلژیک رفت و پس از یکسال حضور در این تیم به کلوب بروخه منتقل شد. رضایی سال‌های اخیر فوتبال خود را در بلژیک بوده و سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =