اللهیار صیادمنش

مهاجم ایرانی تیم هال‌سیتی گفت: سه بازی بسیار مهم با آمریکا، انگلیس و ولز داریم؛ این می‌تواند فوق العاده باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، الهیار صیادمنش که فصل گذشته و در نقل و انتقالات زمستانی ابتدا به صورت قرضی به هال سیتی رفته بود، بعد از دائمی شدن قرارداد در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه هال‌سیتی، اظهار کرد: از حضور در هال خوشحال هستم و شش ماه گذشته خیلی خوب بود. این تجربه خوب باعث شد که دوباره اینجا باشم. خیلی خوشحال هستم. به خوبی با تیم، لیگ و اتمسفر باشگاه سازگار شدم. امیدوارم که این فصل کارهای بهتر و بیشتری انجام بدهم.

وی با اشاره به حمایت هواداران هال سیتی از او گفت: روز اول را به یاد می‌آورم که گفتم نمی‌توانم برای بازی در MKM استادیوم مقابل آنها صبر کنم. الان هم می‌گویم نمی‌توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم. امیدوارم گل‌های زیادی به ثمر برسانم.

این مهاجم جوان در خصوص انتقال «اوزان توفان» دیگر بازیکن فنرباغچه به هال سیتی و سابقه حضور کنار این بازیکن در ترکیه گفت: او بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند به تیم کمک کند. باید به فکر کار تیمی باشیم. این خوب خواهد بود. این فصل بازیکنان خوبی داریم و باید منتظر باشیم.

صیادمنش در پایان درباره حضورش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: سه بازی بسیار مهم با آمریکا، انگلیس و ولز داریم. این می‌تواند فوق العاده باشد. جام جهانی بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان است و خوشحالم که آنجا هستم. بازی کردن در جام جهانی می‌تواند رویا را به حقیقت تبدیل کند.

گفتنی است، هال سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ و در سطح دوم فوتبال انگلیس حضور دارد و برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر تلاش می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =