فولاد کردستان

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه فولاد کردستان با سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار میلیارد تومانی در دست اجرا بوده که می‌تواند تحول بزرگی در حوزه اشتغال در منطقه ایجاد کند.

به گزارش ایراسین، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای اداری شهرستان قروه گفت: پروژه فولاد کردستان با سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار میلیارد تومانی در دست اجرا بوده که می‌تواند تحول بزرگی در حوزه اشتغال در منطقه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: چند پروژه بزرگ در کردستان در حال اجرا است که نمونه بارز آن فولاد کردستان است که با سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار میلیارد تومانی و ایجاد فرصت اشتغال ۴ هزار و ۲۰۰ نفری می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.

وزیر صمت افزود: لاستیک بارز کردستان نیز سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده که باید توسعه داده‌شده و مشکلاتی که در حوزه ارزی برای ورود مواد اولیه دارد را رفع کرد.

وی عنوان کرد: در حوزه معادن نیز استان کردستان ظرفیت‌های بسیاری داشته است و سال گذشته باید ۱۰۰ میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن به کردستان برگشت داده می‌شد که متأسفانه تنها ۱۵ میلیارد تومان بازگردانده شد.

فاطمی امین ادامه داد: با توجه به اصلاح لایحه بودجه امسال، انتظار می‌رود این رقم به ۱۵۰ میلیارد تومان برسد که می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های شهرستان قروه تأثیرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =