صابر پرنیان

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با حضور در جمع اعضای اتحادیه صنفی طلا، جواهر، نقره و سکه تبریز بیان کرد: تبریز قطب سوم طلا و جواهر کشور به شمار می‌رود و اخبار امیدآفرین اقتصادی از سرمایه گذاری‌های صنعتی و تولیدی درراه است.

به گزارش ایراسین صابر پرنیان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و تکمیل زنجیره تولید در هر یک از بخش‌های تولیدی و صنعتی استان منجر به خلق ثروت و درنهایت رفاه و آسایش عمومی خواهد بود.

وی بابیان این‌که بخش معدن و صنایع معدنی در آذربایجان شرقی مورد غفلت قرارگرفته است، عنوان کرد: تمرکز بر روی توانمندی‌های بخش بازرگانی و معدن از مهم‌ترین برنامه‌های اقتصادی استان است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: تکمیل زنجیره تولید در مس سونگون در آینده نزدیک آثار مثبت اقتصادی بسیار خوبی به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که عوارض و مالیات حاصل از فروش مس سونگون تا ۳۵ هزار میلیارد تومان در سال به گردش مالی استان اضافه خواهد شد.

پرنیان افزود: تزریق منابع مالی جدید به صنایع و صنوف مختلف برای تحقق حمایت از سرمایه‌گذاری جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تأکید کرد: هرچقدر صنوف به سمت مطالبه مصالح ملی و مردم حرکت کنند به همان‌قدر گفتمان توسعه به خوبی شکل خواهد گرفت.

گفتنی است ایجاد شهرک تخصصی طلا و جواهر، تأمین مواد اولیه از منابع معدنی محلی و منطقه‌ای، استقرار صندوق‌های مکانیزه، مالیات بر ارزش‌افزوده، تأمین منابع مالی برای افزایش سرمایه در گردش، حمایت‌های لازم از کارگاه‌های تولید طلا و جواهر، تسهیل واردات ماشین‌آلات و فراهم کردن زمینه آسان صادرات ازجمله موضوع‌ها و دغدغه‌های مطرح‌شده در این جلسه از سوی اصناف طلا و جواهر تبریز بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =