آهن سازی

غیورمردان ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه در واحد گندله‌سازی، موفق شدند، رکورد روزانه تازه‌ای به میزان ۲۳ هزار و ۷۳۰ تن رقم بزنند و رکوردِ قبلیِ ۲۳ هزار و ۶۶۰ تن که در ۱۷ مردادماه سال ۱۳۹۹ محقق شده بود را ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، غیورمردان ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه در واحد گندله‌سازی، موفق شدند، رکورد روزانه تازه‌ای به میزان ۲۳ هزار و ۷۳۰ تن رقم بزنند و رکوردِ قبلیِ ۲۳ هزار و ۶۶۰ تن که در ۱۷ مردادماه سال ۱۳۹۹ محقق شده بود را ارتقا دهند.

ثبت رکورد جدید تولید روزانه گندله در فولاد مبارکه

گفتنی است پیش از این نیز تلاشگران ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه در واحد احیاء مستقیم ۲، روز چهارشنبه ۸ تیرماه موفق شدند میزان تولید روزانه آهن اسفنجی را به ۹ هزار و ۷۶۰ تن برسانند و رکورد قبلیِ ۱۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزان ۹ هزار و ۶۷۰ تن را ارتقا دهند.

همچنین در ادامه دستاوردهای تولید در گروه فولاد مبارکه، جهادگران واحد احیاء مستقیم سبای فولاد مبارکه نیز موفق شدند در تاریخ ۷ تیرماه سال جاری با تولید ۴ هزار و ۹۵۲ تن آهن اسفنجی رکورد روزانه جدیدی را ثبت کنند و رکورد قبلی ۲۳ خردادماه سال جاری به میزان ۴ هزار و ۹۰۱ تن را ارتقاء بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =