سعیدبخش مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: این هلدینگ در آینده یک نهاد مالی برجسته در حوزه فولاد با به کارگیری از ابزارهای و فناوری های نوین و همچنین ارائه خدمات سرمایه‌گذاری در حوزه تولید به بزرگترین هاب تخصصی ارائه خدمات بازرگانی بین المللی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احمد سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۹ تیرماه در دومین روز از کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار شرکت‌های هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار کرد: این شرکت به منظور درآمدزایی ایجاد شده است و بنابراین در حوزه‌های سودساز و درآمدزا سرمایه‌گذاری می‌کند. شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان طرح‌های توسعه‌ای متفاوتی در دست اجرا دارند که پیشرفت آن‌ها از طریق هلدینگ نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: در حوزه مراکز خدماتی و بازرگانی نیز این هلدینگ فعالیت موفقی دارد و در تلاش است تا به هاب منطقه در این حوزه تبدیل شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: این هلدینگ در حوزه سرمایه‌گذاری و مالی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است. در تلاشیم تا بررسی‌های لازم برای امکان‌سنجی استفاده از هوش مصنوعی در حوزه فولاد را انجام دهیم و در صورت امکان در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم. تامین منابع مالی از طریق روش‌های نوین و ظرفیت‌های موجود در بازار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که این بخش در برنامه دارد.

سعیدبخش با بیان اینکه این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی فعال خواهد بود و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند، اظهار کرد: آتیه فولاد در آینده یک نهاد مالی برجسته در حوزه فولاد با به کارگیری از ابزارهای و فناوری های نوین و همچنین ارائه خدمات سرمایه‌گذاری در حوزه تولید به بزرگترین هاب تخصصی ارائه خدمات بازرگانی بین المللی خواهد بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =