معدن

در پنجمین روز از دهه تولید و تجارت، تفاهم‌نامه توسعه رشته معدن در منطقه رویدر شهرستان بندر خمیر، با همکاری آموزش و پرورش هرمزگان و امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شد.

به گزارش ایراسین، تفاهم نامه توسعه رشته معدن در منطقه رویدر شهرستان بندرخمیر با همکاری آموزش وپرورش هرمزگان و امور معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان منعقد شد.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: این سازمان در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت معادن فعال در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم که امکان تحصیل برای دانش آموزان وجود ندارد، توسعه رشته ای معدنی را در هنرستان ها فراهم کند.

ابراهیم سعدینی افزود: استان هرمزگان دارای معادن با تنوع موادمعدنی شامل سنگ آهن، گچ، نمک، کرومیت، آهک، دولمیت و سایر کانی های می باشد که این تفاهم نامه باعث ایجاد اشتغالزایی رشته های معدنی در شهرستان بندرخمیر می شود.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی دو طرف و همکاری های آموزشی در راستای توسعه آموزش های مهارتی عنوان کرد که در پنج ماده و به مدت سه سال تحصیلی جهت تعهدات اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و انجمن گچ استان هرمزگان تنظیم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =