امید نورافکن

امید نورافکن در صورت توافق باشگاه سپاهان ممکن است فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امید نورافکن یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان در فصول اخیر لیگ برتر بوده است. بازیکنی که همواره اصول حرفه‌ای را در زمین فوتبال و خارج از آن رعایت کرده و تبدیل به یکی از چهره های محبوب روی سکوهای نقش جهان نیز شده است.

نورافکن جزو بازیکنانی است که برای فصل آینده با تیم سپاهان قرارداد دارد. با این حال از ابتدای فصل نقل و انتقالات شایعاتی پیرامون جدایی این بازیکن مطرح بود، اما باشگاه سپاهان قرار نیست که رضایت نامه او را برای تیم های داخلی و رقبای خود صادر کند.

این بازیکن ملی پوش در روزهای اخیر با چند پیشنهاد خارجی نیز روبرو شده و از این رو احتمال دارد که به زودی تبدیل به یکی از لژیونرهای فوتبال ایران شود. این امر بستگی به رضایا باشگاه سپاهان دارد.

نورافکن در یک گفت‌وگوی زنده با مخاطبان خود در صفحه شخصی‌اش درباره شرایط فعلی خود توضیح داد: باشگاه‌ به راحتی‌ها اجازه خروج نمی‌دهد و قرارداد من نیز سه سال پیش بسته شده و من خیلی ضرر می‌کنم‌. باشگاه سپاهان هم حرفه‌ای است و می‌داند که نباید این مقدار ضرر کنیم. باید با مربی جدید و باشگاه صحبت کنم و می‌خواهم به خارج بروم، با چند باشگاه از جمله یکی دو باشگاه پرتغالی صحبت‌هایی مطرح شده است.

با توجه به صحبت‌های این بازیکنِ تاثیرگذار، باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه سپاهان حاضر به فروش نورافکن به یکی از تیم‌های خارجی خواهد شد یا اینکه رضایت او را برای ادامه فوتبالش در جمع طلایی پوشان و زیر نظر ژوزه مورایس جلب خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =