سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته

معاون سازمان صنایع کوچک ایران از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف به همرسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عزیزاله قربانی امروز یکشنبه ۵ تیرماه در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در سال مزین به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت سیزدهم، به همت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور و ۳۰ استارت‌آپ در قالب ۱۰۰ غرفه حضور دارند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: نمایش توانمندی‌های واحدهای تولیدی دانش‌بنیان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور و همچنین به همرسانی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای صنعتی به‌منظور تقویت و توسعه شرکت‌ها و دانش‌بنیان کردن واحدهای صنعتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

قربانی اظهار کرد: تورهای بازدید از نمایشگاه توسط واحدهای صنعتی اجرا می‌شود. با برگزاری این تورها تعاملات بین واحدهای دانش‌بنیان و واحدهای صنعتی نیازمند استفاده از خدمات آنها، برقرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار واحد دانش بنیان در کشور وجود دارد که حدود ۴ هزار واحد از آنها تولیدی هستند. از این تعداد حدود ۵۷۰ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مستقر هستند.

به گزارش ایراسین، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان از پنجم تا هشتم تیرماه به مدت چهار روز در سالن شماره ۶ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =