• ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
  • کد خبر: 26169
  • readingTime: ۱ دقیقه
شرکت فرآوری مواد معدنی ایران فرآور

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران با نماد بورسی «فرآور» در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم، ۵۰۰ ریال سود تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران که با نماد «فرآور» در بازار اول بورس جای گرفته روز گذشته، سه‌شنبه ۳۱ خردادماه، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برگزار کرد.

در این مجمع که با حضور ۷۰.۴۸ درصد سهامداران برگزار شد، پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه و استماع گزارش هیئت مدیره به نمایندگی مدیرعامل، صورت‌های مالی شرکت تصویب شد.

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در سال گذشته تقریبا یک هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال سود خالص و به ازای هر سهم ۲۴۱۸ ریال محقق کرده است.

پس از انجام رای‌گیری مقرر شد از ۲۴۱۸ ریال سود قابل تخصیص فرآور به ازای هر سهم، ۵۰۰ ریال سود تقسیم شود.

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت تعیین شد.

حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره برای برگزاری حداقل یک جلسه در ماه از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به دو میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

پاداش هیئت مدیره در سال ۱۴۰۱ نیز از ۶۶۰۰ میلیون ریال به ۹۹۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. شایان ذکر است این پاداش به صورت ناخالص تصویب شده است.

همچنین شرکت‌های بازرگانی توسعه صنعت روی، توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری اندیشه محوران، صنعت روی زنگان و سرمایه‌گذاری مهرگان تامین پارس به عنوان اعضای هیئت مدیره باقی ماندند.

حمید علاماتی نیز همچنان به عنوان مدیرعامل شرکت فرآوری مواد معدنی ایران با نماد بورسی «فرآور» فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =