• ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
  • کد خبر: 26151
  • readingTime: ۱ دقیقه
تولید فولاد خام

عملکرد ماهانه تولید فولاد خام واحدهای فولادسازی کشور در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتشر شد و بر اساس آن بیشترین حجم تولید شده متعلق به اسلب به میزان ۲ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۷۱ تن است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، گزارش عملکرد ماهانه تولید فولاد خام واحدهای فولادسازی کشور در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتشر شد. بر اساس این گزارش، بیشترین حجم از تولید فولاد خام کشور در دو ماه نخست سال متعلق به تولید اسلب به میزان ۲ میلیون و ۴۴۵ هزارو ۸۷۱ تن است و بیلت فولادی با میزان تولید ۱ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۵۸۲ در جایگاه دوم قرار دارد و رتبه سوم متعلق به بلوم به میزان تولید ۲۸۱ هزار و ۹۰۴ تن می‌باشد.

آمار تولید فولاد خام

بر پایه آمار منتشر شده تولید فولاد خام از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور، در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین مجموعه فولادساز کشور توانسته است با تولید یک میلیون و پانصد و سی و چهار هزار و پنج تن، بیشترین میزان از حجم تولید اسلب در کشور را داشته باشد، همچنین در واحدهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، در دو ماه نخست امسال، مجتمع فولاد سبا توانست ۲۹۵ هزار و ۷۸۸ تن اسلب تولید کند و شرکت فولاد هرمزگان میزان تولید ۲۹۵ هزار و ۱۹۸ تن اسلب را به خود اختصاص دهد.

میزان تولید فولاد خام دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ در کشور

میزان تولید فولاد خام دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ در کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =