فولادسنگ

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: پیشرفت پروژه احداث خط سنگ‌شکن اولیه B بالغ بر ۸۵ درصد بوده است و شرکت فولادسنگ مبارکه توانسته در ادامه موفقیت‌های خود در سال جاری به رکورد تولید روزانه ۹۰۵ تن آهک کلسینه در خردادماه دست یابد.

به گزارش ایراسین، مهرداد فقیهیان با اشاره به رکورد تولید روزانه آهک کلسینه در شرکت فولادسنگ مبارکه، اظهار کرد: واحد آهک‌سازی شرکت فولادسنگ مبارکه به لطف الهی موفق شد در روزهای ابتدایی خردادماه، با شکست رکورد پیشین، سقف تولید روزانه آهک کلسینه را تا ۹۰۵ تن در شبانه روز جابجا کند. این درحالی‌است که کیفیت محصول تولیدی در بازه قابل قبول بوده و کلیه ملاحظات ایمنی- فنی درمورد تجهیزات و کوره ها رعایت شده است.

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه احداث خط‌شکن اولیه B

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه در ادامه به پروژه احداث خط سنگ‌شکن اولیه B در شرکت فولادسنگ مبارکه اشاره‌ کرد و توضیح داد: این پروژه در راستای افزایش و پایداری تولید در محل شرکت فولاد سنگ با ظرفیت تولید ۷۰۰ تن بر ساعت و به‌ صورت سالیانه بالغ بر ۵ میلیون تن و در راستای طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد سنگ و متعاقبا شرکت فولاد مبارکه و کشور در اول مهرماه سال ۹۹ و در قالب قرارداد EPC و توسط شرکت تام ایران خودرو (پیمانکار پروژه) آغاز شد.

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه افزود: به رغم تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور عزیزمان و شیوع اپیدمی کرونا، این پروژه با همت شبانه‌روزی کارکنان شرکت فولادسنگ و پیگیری‌های شبانه‌روزی ارکان پروژه، کلیه تجهیزات اصلی این پروژه ساخته شده و وارد سایت گردید و امیدواریم در نیمه اول سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: درصد پیشرفت پروژه احداث خط سنگ‌شکن اولیه ‌B بالغ بر ۸۵ درصد بوده و پس از پایان نصب تجهیزات، راه‌اندازی و تست‎های مربوطه آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =