• ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر: 26048
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر غفور

امیر غفور ستاره سابق تیم‌ملی ایران با عقد قراردادی رسما به عضویت شهداب یزد درآمد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر غفور، ستاره والیبال ایران که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال برای سپاهان اصفهان به میدان رفت، با عقد قراردادی به تیم قهرمان لیگ یعنی شهداب یزد پیوست. غفور درفصل گذشته یکی از مهره‌های اصلی سپاهان در لیگ برتر بود و توانست با این تیم به عنوان سومی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

اما با توجه به اینکه مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای فصل آینده تصمیم به انحلال تیم والیبال خود و تیم داری در لیگ یک والیبال و پرورش استعدادهای بومی گرفت، غفور نیز از جمع طلایی پوشان جدا شد.

شهداب تا اینجا خبرسازترین تیم نقل وانتقالات بوده است. تیم یزدی بعد از تمدید قرار داد با چند ستاره کلیدی خود مسعود غلامی، سرعتی زن سابق تیم ملی والیبال را هم به خدمت گرفت و حالا از یک‌ خرید دیگر رونمایی کرده است. بر این اساس پشت خط زن سابق تیم‌ملی از فصل آینده برای باشگاه شهداب یزد توپ خواهد زد.

با اعلام مدیریت باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد، امیر غفور پاسور و ستاره بی بدیل والیبال ایران در یک دهه گذشته با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد و شماره پیراهن «10» شهداب را در فصل آینده بر تن خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =