پنل ذوب آهن

مدیر هماهنگی امور مهندسی و نظارت شرکت ذوب آهن گفت:  قطعا همه طرح‌ها در راستای تحقق استراتژی‌های شرکت ذوب آهن در تولید فولادهای کیفی با ارزش افزوده بالا است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران قمی، مدیر هماهنگی امور مهندسی و نظارت شرکت ذوب آهن در پنل تخصصی ذوب آهن کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا اظهار کرد: با تدوین استراتژی در جهت تولید محصولات صنعتی و فولادهای آلیاژی، پروژه جدید این شرکت بالغ بر ۳۳.۷ میلیون یورو در وضعیت ۹۶ درصد پیشرفت است.

وی در ادامه افزود: در تلاشیم تا با اجرای پروژه‌های مختلف حجم تولید فولادهای آلیاژی را افزایش دهیم و پروژه بعدی در راستای تولید فولاد آلیاژی بازسازی برخی کوره‌های ذوب است.

مدیر هماهنگی امور مهندسی و نظارت شرکت ذوب آهن تاکید کرد: قطعا همه طرح‌ها در راستای تحقق استراتژی‌های شرکت ذوب آهن در تولید فولادهای کیفی با ارزش افزوده بالا است.

گفتنی است، اولین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا با حضور نمایندگانی از بزرگترین شرکت‌های فولادی و معدنی ایران سه‌شنبه ۲۴ خردادماه به مدت یک روز در هتل المیپک تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =