• ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
  • کد خبر: 25960
  • readingTime: ۱ دقیقه
حامد حدادی

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: برای قضاوت کردن زود است و باید به کادرفنی و بازیکنان زمان داد تا به هماهنگی مطلوب برسند. دو بازی مهم داریم که باید با پیروزی رسیده تا صعودمان به جام‌جهانی راحت‌تر شود.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایرنا، حامد حدادی در خصوص وضعیت خودش و همچنین دیدارهای پیش‌روی تیم ملی بسکتبال، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و مدتی است با کادر مدیریتی و فنی جدید کار می‌کنیم. در ابتدای راهی هستیم که نیازمند زمان و مدیریت است و برای همین باید به مجموعه تیم، فرصت کافی داد تا به هماهنگی لازم برسد.

وی ادامه داد: اردوها و تمرینات به خوبی دنبال می‌شود،‌ دو بازی مهم در این پنجره داریم و در صورت برتری صعودمان راحت‌تر می‌شود. بازی برابر قزاقستان و سوریه مهم است و باید در این دو دیدار پیروز شویم. شرایط تیم هم خوب است و بازیکنان با تدابیر جدید کادر فنی به مرور تمرینات می‌پردازنند.

این ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در واکنش به تغییرات اعمال شده در مجموعه بسکتبال، توضیح داد: برای رسیدن به موفقیت نمی‌توان به یک عامل متکی بود و مجموعه‌ای از اتفاقات و عوامل در آن دخیل هستند. باید از همه افرادی که تاکنون برای موفقیت بسکتبال ایران تلاش کردند، تشکر کنم. الان هم تیم جدید با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد و در صدد این است که بسکتبال روی نوار موفقیت گام بردارد.

حدادی در مورد حضور و نقش سعید ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: تمرینات خوب و با نشاطی را در دستور کار داشته و روی نظم هم تاکید بسیار دارد. فعلا در حال تمرین هستیم و برای قضاوت کردن خیلی زود است. باید فرصت داد تا تیم به هماهنگی رسیده و در مسابقه خودش را نشان دهد. اینکه کادر فنی چه بخواهد و بازیکنان هم بتوانند این خواسته‌ها را در زمین اجرایی کنند، مهم است و امیدوارم در ۲ دیدار پیش رو این مساله را به خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص عدم حضورش در پنجره قبلی، گفت: به شخصه دوست داشتم که در کنار تیم باشم اما شرایط چین به گونه‌ای بود که این فرصت مهیا نشد. مدت قرنطینه در این کشور متفاوت با سایر نقاط جهان بود و خروج و ورود محدودیت‌هایی داشت که کار را خیلی سخت می‌کرد،‌ البته بسکتبال به یک فرد یا بازیکن متکی نیست و کار گروهی را می‌طلبد و همه در موفقیت‌های آن سهیم هستند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی و در دیداری خارج از خانه ۱۰ تیر به مصاف قزاقستان می‌رود و ۱۳ تیر میهمان سوریه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =