انرژی تجدیدپذیر

یکی از ایالات استرالیا اعلام کرده است که برای جذب ۱۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، طی ۱۰ سال ۱.۲ میلیارد دلار استرالیا در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بر اساس آنچه خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، ایالت «نیوساوت‌ولز» استرالیا روز جمعه اعلام کرد که در طول ۱۰ سال ۱.۲ میلیارد دلار استرالیا برابر با ۸۵۰ میلیون دلار ایالات متحده آمریکا در خطوط انتقال جدید سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا اتصالات به شبکه برای پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر جدید را تسریع کند.

مت کین، خزانه‌دار ایالتی، نیز گفت:« با تسهیلات ۱.۲ میلیارد دلاری تسریع انتقال، دولت امیدوار است حداقل ۱۴ میلیارد دلار استرالیا سرمایه‌گذاری خصوصی در زیرساخت‌های انتقال جذب کند.»

به گزارش خبرنگار ایراسین، نگرانی از پایان سوخت‌های فسیلی در کنار تبعات منفی این نوع از انرژی، دانشمندان و بسیاری از سیاست‌مداران را بر آن داشته است تا استفاده از سوخت‌های پاک یا انرژی‌های تجدیدپذیر را در دستور کار خود قرار دهند. از آنجا که بهره‌وری تجهیزات تولید انرژی‌های تجدیدپذیر پیوسته و به مرور زمان در حال بهبود است، صرفه اقتصادی استفاده از این نوع سوخت هم پیوسته افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =