• ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
  • کد خبر: 25743
  • readingTime: ۱ دقیقه
نمایشگاه ورزش

فعال برجسته اقتصادی گفت: قطعا صنعت ورزش به دلیل جذب مخاطب بالا و نقش مهم در سلامتی می تواند بیش از پیش مورد اهمیت باشد، امری که تا امروز توجهی به آن نشده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر کشانی فعال برجسته اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار کرد: نمایشگاه به خودی خود فرصت بسیار خوبی است، فرصتی که در آن فعالان اقتصادی یک حوزه بتوانند در یک موقعیت کنار یکدیگر قرار بگیرند و به تبادل نظر بپردازند که اتفاق بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ورزش نقش مهمی در اقصتاد صنعت ورزش دارد، افزود: البته کم و کاستی‌هایی در این حوزه وجود دارد، از جمله اینکه نباید نمایشگاه صرفا به سالن نمایشگاه محدود شود بلکه باید کنار آن رودیدادهای آموزشی و ورزشی در حوزه های مرتبط توجه ویژه شود که منجر به هم افزایی حوزه های مختلف شود.

فعال اقتصادی حوزه چاپ ادامه داد: اینکه صرفا یک نمایشگاه برگزار شود و واحدهای مختلف محصولات خود را ارائه دهند و بعد از چند روز نمایشگاه به پایان برسد، نمی‌تواند آنطور که باید مفید باشد بلکه باید برنامه‌های جنبی توجه ویژه شود تا به یک نمایشگاه تاثیرگذار در اقتصاد ورزش تبدیل شود.

کشانی با تاکید بر اهمیت اقتصاد ورزش اضافه کرد: مشکل اصلی اقتصاد ورزش حضور دولت در آن است، حضور دولت در هر صنعت رقابت را برای بخش خصوصی بسیار سخت می‌کند، الان در ورزش ما دولت خیلی دخیل است و به همین دلیل بخش خصوصی توان رقابت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا ورزش به عنوان یک امر اقتصادی در اختیار بخش خصوصی است، قطعا صنعت ورزش به دلیل جذب مخاطب بالا و نقش مهم در سلامتی می تواند بیش از پیش مورد اهمیت باشد، امری که تا امروز توجهی به آن نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =