• ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
  • کد خبر: 25734
  • readingTime: ۱ دقیقه
فاطمه عادلی

ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: می‌دانیم که ورزش زنان به صورت زنده و حتی گاهی ضبط شده پخش نمی‌شود و لازم است در برگزاری رویدادهای مختلف به فوتبال بانوان نگاه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین فاطمه عادلی در بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت تغذیه و خدمات وابسته اظهار داشت: باتوجه به اینکه نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته به صورت تخصصی برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود، شاید انتظارات و تصوراتی که داشتیم را برآورده نکرد.

وی با اظهار امیدواری از تداوم برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش در سال‌های آینده با کیفیت بهتر تصریح کرد: در حد اولین بار خوب بود، هرچند نیاز است که باز هم تقویت شود و به صورت تخصصی‌تر در زمینه تجهیزات ورزشی، پوشاک و ساز نیازهایی که مرتبط با ورزش است فعالیت کند.

ملی پوش تیم فوتبال زنان سپاهان در خصوص حضور غرفه فوتبالدخت و پخش فوتبال زنان ایران و هند از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: این غرفه پیام خیلی خوبی داشت، می‌دانیم که ورزش زنان به صورت زنده و حتی گاهی ضبط شده پخش نمی‌شود برگزاری چنین غرفه‌های می‌تواند به دیده شدن ورزش زنان کمک کند.

عادلی ابراز داشت: چند دقیقه‌ای در غرفه پخش فوتبال بانوان حاضر بودم که جمعی از شهروندان نیز از این غرفه بازدید کردند و واکنش‌های جالبی به پخش فوتبال بانوان داشتند، واکنش‌هایی که دیدن آن برای شخص من جذاب بود.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص راهکارهای پیشرفت نمایشگاه تخصصی ورزش در سال‌های آینده گفت: برای بهتر شدن این نمایشگاه باید کسانی که در ورزش دخیل هستند وارد شوند، همچنین هیئت‌های ورزشی به نمایشگاه ورود کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =