محیط زیست

مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی فرارسیدن هفته محیط زیست را تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی فرارسیدن هفته محیط زیست را تبریک گفت. در این پیام تبریک آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«تحفظوا من الارض فإنها أمکم»؛

از زمین حفاظت کنید به درستی که آن مادر شماست. «پیامبر اکرم (ص)»

زمین و طبیعت در طول تاریخ زیست بشر همواره منبع ارتزاق و روزی دهنده انسان بوده است و حفاظت از این نعمت بی انتهای الهی مورد تأکید دین مبین اسلام است.

محیط زیست بی تردید میراث مشترک همه انسانهاست و در دورانی کنونی حفاظت از زیست بوم مشترک همه موجودات، یک تکلیف دینی، انسانی و وظیفه همه شهروندان است. حرکت در مسیر توسعه سبز و محیط زیست پایدار بیش از هر زمان ضرورت دارد. در این راستا تدوین برنامه های علمی و راهبردی با تکیه بر نقش بی بدیل شهروندان در حرکت به سمت محیط زیست مردم پایه و حمایتهای شرکت-شهروندها می تواند به تغییر نگرش عمومی در حراست از این عطیه الهی کمک شایانی نماید. بدون شک ما خادمان این مرز و بوم در خانواده بزرگ فولاد سنگان عمل به این وظیفه مهم را تکلیف شرعی، قانونی و اخلاقی خود می دانیم و همگام و همراه با عموم ملت فهیم، در حفاظت از محیط زیست همچون گذشته ثابت قدم و پیشرو خواهیم بود.

فرارسیدن هفته محیط زیست را خدمت همکاران محترم و پرتلاشمان تبریک عرض می نمایم و مزید توفیقات و سلامتی همه شما حافطان بی ادعای محیط زیست و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =