خودرو

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خدمات پس از فروش برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو اجباری شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پلیس راهور فراجا مدت‌هاست نسبت به عدم توجه استاندارد به ایمنی خودروها در قبل و بعد از تصادف انتقاداتی را به سازمان استاندارد داشته به صورتی که در ادبیات پلیس از کلید واژه‌هایی مانند خودروهای آکواریومی نیز استفاده شده است.

گویا این روزها انتقادات پلیس نسبت به بی توجهی سازمان استاندارد تاثیرگذار بوده به گونه‌ای که مهدی اسلام‌پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر از اجباری شدن خدمات پس از فروش برای صنعت خودرو خبر داد.

وی افزود: از زمان آغاز مدیریت جدید استاندارد،‌ پروانه‌های بهره برداری از یک و دو ساله به یک و سه ماهه تغییر ماهیت داده و استانداردهایی که تعلیق شده بود رفع تعلیق شدند.

رئیس سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: متاسفانه رسانه‌های معاند از بیان متفاوت بین ما از دفاع از مردم سوء استفاده می‌کنند. ما متولی کیفیت و مدعی‌العموم این موضوع هستیم و امیدواریم رضایت مردم را رقم بزنیم. چند بار اعلام کردم که کاسه صبر مردم نسبت به این حوزه لبریز شده است.کارهای زیادی انجام شده که از جمله آن‌ها تغییر زمان بهره برداری است.

به گزارش ایراسین، ۱۰ اردیبهشت امسال سردار کمال هادیانفر در واکنش به انتقاد مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد که گفته بود: «ژنرال‌های سلبریتی اخیرا در برخی فضاها ورود می‌کنند» تاکید کرد من ژنرال سلبریتی نیستم و برای رئیس سازمان استاندار متاسفم که از چنین عناوینی استفاده می‌کند. ما هر ساعت ۲کشته داریم و از این موضوع نمی‌گذریم. تصادف امر اجتناب ناپذیری است، اما اینکه کسی داخل ماشین آتش بگیرد و از آهن پاره نتواند خارج شود به هیچ چیزی به غیر از غیراستاندارد بودن خودروها ربط ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =